الخميس، 13 أغسطس 2009

حبيبتي


سألت قلبي عنك فقال وجدتها وجدت
من بحثت عنها في الطرقات والدروب
ونبـض نبضـات حـب باسمـك
بعـد طـول انتظار أن يرق ويدوب
بعـد ما جال بين الـورود وصـال
حـط عنـدك وعقله منه مسـلوب
بعد أن كان تائها في ظلمـات الليل
أراد من قلبـه عـن اللغـو يتـوب
فيـا مـن دق قلبـي حبـا لـك
وناجـاك باشتيـاق كـل القـلوب
أعاهد قلبك أن أكـون له وحـده
بعـد الوقـوع فـي شركه المنصوب
فبـادلينـي العشـق يـا فاتنتـي
فأنا بك متيـم على أمـره مغـلوب
فأنا في اشتيـاق لـك وأنا معـك
أتحـدى بـه كـل عاشـق محبوب
فهنيئـا لـك يـا قلبـي بحبـها
هي العشق هـي الهـوى الـدؤوب
هي القـمر ليـلة البـدر بنـوره
هي الشفـق هي شـمس الغـروب
أمير الرومانسية

هناك 5 تعليقات:

قلب امراه يقول...

عزيزي
بوست جميل زي كل البوستات الرائعه الي بنستمتع في تمعنها
الاحساس المرهف والجميل يطال القلب
كلامك حلو
حبيبتك هي كل شيء جميل
في حبها تحتار المشاعر
ويتردد الصدى داخل القلوب
جعل الله ايامك كلها حب
مع حبي

ضحكات الحياة يقول...

السلام عليكم

بوست جميل و رائع و كلماته معبره جدا
بس يا تري مين صاحبه النصيب ؟
يا بختها يا عم

اييييييييييييييييه ايه الحلاوة دي

دومت مبدعا

ضحكات الحياة يقول...

كنت هانسي

كل سنة و انت طيب و عيد سعيد عليك ان شاء الله
و يا ريت تعذرني في العيدية علشان أنا روحت كام مدونة كده فرقت العيدية و خلاص بقيت على الحديدة هههه
لو عايز الحديده خدها

و يا رب دايما تكون سعيد

لاسع افندى يقول...

فبـادلينـي العشـق يـا فاتنتـي
فأنا بك متيـم على أمـره مغـلوب
فأنا في اشتيـاق لـك وأنا معـك
أتحـدى بـه كـل عاشـق محبوب


برافوووووووووو
جميل جدا

غير معرف يقول...

فبـادلينـي العشـق يـا فاتنتـي
فأنا بك متيـم على أمـره مغـلوب
فأنا في اشتيـاق لـك وأنا معـك

تجننن

بجد ابدااااااااااااع

تسلم ايدك